Her finder du svar på de mest stillede spørgsmål omkring iPhone Reparation, iPad Reparation samt Mac Support hos MiPhone. Blot tryk på de forskellige spørgsmål for at få svarene frem.

Ofte stillede spørgsmål

Skal jeg bestille tid?

Hos MiPhone er det ikke nødvendigt at bestille tid, vores butikker er i hele åbningstiden klar til at tage imod din defekte enhed. Vores koncept hedder sig, at du kan indlevere din iPhone frem til kl. 12:00 og afhente igen efter kl: 16:00, mens iPads vil være klar den efterfølgende dag.

Typisk sker tingene dog lidt hurtigere, hvorfor du oftest også kan indlevere din mobile enhed senere på dagen og have den klar igen inden for 2-3 timer.

Hvorfor er i dyrere end andre reparatører?

Når du går ud og køber en iPhone eller iPad, så ved du præcis hvad du får, om du køber den i Elgiganten eller FONA, så er det samme vare.

Med reparationer er sagen dog en lidt anden… Markedet for salg af reservedele til iPhones, iPads samt andre mærker og modeller er enormt, hvorfor der findes et hav af producenter som fabrikerer reservedele til disse – alle i forskellige kvaliteter og materialer. Disse dele går under betegnelserne OEM, Grade A+, Grade AAA, Grade A, Grade B, Grade C osv. osv. Fælles for dem alle er, at de ikke er originale.

Når vi køber vores reservedele, går vi en stor bue udenom alle disse kvaliteter, men går udelukkende efter den originale vare, som ifølge størstedelen af alle reparatører herhjemme ikke findes. Men det gør de!, hvis man som reparatør ønsker at betale det, det koster. Og det gør vi!

Af den grund bliver reparationen selvfølgelig også dyrere for dig som kunde, men du kan også være sikker på, at din enhed bliver repareret med originale dele samt 2 års garanti.

Bruger i originale reservedele?

Når vi køber vores reservedele, går vi en stor bue udenom OEM, Grade A+, Grade AAA og hvad de ellers hedder, men går udelukkende efter den originale vare, som ifølge størstedelen af alle reparatører herhjemme ikke findes.

Men faktum er, at originale reservedele findes, dog i et begrænset omfang og til en væsentlig højere pris. Vi har de rette forbindelser og ønsker samtidig at betale den højere pris for delene, hvorfor vi også med god samvittighed kan sige, at vi reparerer din enhed med originale reservedele.

Er der garanti på min reparation?

Hos MiPhone yder vi 2 års garanti på alle reparationer. Dvs. hvis der opstår en fejl på den del vi har udskiftet inden for 24 måneder, udskifter vi denne del uden beregning.

Kan i afhente på min privatadresse eller på min arbejdsplads?

Såfremt du bor i Storkøbenhavn eller Nordsjælland tilbyder gratis afhentning og tilbagelevering uanset om du er der hjemme eller på arbejde. Så snart vi har afhentet din defekte enhed, bliver den kørt på vores værksted, hvor den ønskede reparation udføres, hvorefter enheden bliver leveret tilbage til den ønskede adresse.

Betalingen foregår først når du får din velfungerende enhed i hånden igen.

Back to Top