Har du spørgsmål? Ring til os: 70 22 00 10

Ofte stillede spørgsmål

Vi får hver dag mange spørgsmål angående reparation af iPhones og iPads – med god grund. Vores branche giver oftest anledning til flere spørgsmål end svar og kan til tider være lidt af en jungle at finde rundt i. Netop derfor har vi samlet de oftest stillede spørgsmål på denne side, som du finder svar på længere nede.

Skulle der alligevel opstå spørgsmål, som vi ikke har besvaret, skal du naturligvis være hjertelig velkommen til at kontakte os. Dette kan du gøre ved at ringe til os på 70 22 00 10, sende os en mail på info@miphone.dk eller bruge vores chat i nederste højre hjørne af siden, som er åben i vores almindelige åbningstid.

Se priser på reparation ➜ Find den nærmeste butik ➜

Hvad koster en reparation af min iPhone?

Prisen på reparation af iPhones afhænger naturligvis meget af model og hvilken reparation der skal udføres. For at se den nøjagtige pris på netop din reparation kan du trykke på knappen herunder.

Se priser på iPhone reparationer ➜

Hvad koster en reparation af min iPad?

Prisen på reparation af din iPad afhænger naturligvis meget af model og hvilken reparation der skal udføres. For at se den nøjagtige pris på netop din reparation kan du trykke på knappen herunder.

Se priser på iPad reparationer ➜

Kan i reparere min iPhone eller iPad mens jeg venter?

I vores butik i Herlev udfører vi reparation af iPhones mens man venter, mens iPads altid er klar igen den efterfølgende dag.

Vores adresse er Skinderskovvej 10, 2730 Herlev og vores åbningstider er  09.00 – 18.00 på hverdage og 10.00 – 16.00 på lørdage.

Ønkser du at indlevere din iPhone til reparation hos et af vores indleveringssteder på Sjælland, så kan du ved at indlevere din iPhone i den pågældende butik inden kl. 12.00, forvente at din iPhone er klar igen senest kl. 16.00 samme dag. Indleveres din iPhone efter kl. 12.00 kan vi ikke altid garantere, at denne vil være retur igen samme dag, men dog senest den efterfølgende dag kl. 12.00. Indleverer du en iPad til reparation inden kl. 16.00, vil denne være retur til butikken igen den efterfølgende dag inden kl. 12.00.

Vælger du at indlevere din iPhone til reparation hos et af vores indleveringssteder på Fyn eller i Jylland, skal du regne med en reparationstid på 4-5 hverdage, da enheden skal forbi vores værksted i Herlev til reparation, inden denne igen er retur i butikken.

Find den nærmeste butik ➜

Hvad koster en fejlsøgning på min iPhone eller iPad?

Er det ikke helt klart hvad din iPhone eller iPad fejler, så kan vi lave en fejlfinding for blot 399 kr.

Fejlfindingen udmunder sig i et tilbud på en endelig reparation. Accepteres dette tilbud bortfalder fejlfindingen på 399 kr, og du betaler blot for reparationen. Vælger du ikke at tage imod tilbuddet, betales der blot for fejlfindingen.

Skal jeg bestille tid til min reparation?

Nej, dette er ikke nødvendigt. Du er altid velkommen til at kigge forbi med din defekte enhed.

Er der garanti på min reparation?

Ja – vi giver 2 års garanti på alle reparationer!

Garantien dækker enhver produktfejl som måtte opstå på den udskiftede reservedel indenfor 24 måneder. Dog bortfalder garantien ved selvforskyldte skader på den udskiftede reservedel, såsom overlast eller væskeskader. Derudover gælder det for batterier, at man skal forvente en forringet levetid over tid.

Bruger i originale reservedele?

Vi benytter os altid af originale reservedele, hvilket sikrer os en reparation af den højeste kvalitet.

Dog tilbyder vi ved reparation af skærmen på iPhones også en Grade A+ skærm, som ikke er produceret for eller af Apple, men som er fabrikeret af producenter som udelukkende producerer skærme og andre reservedele til reparationer. Du vil derfor også kunne opleve at denne skærm har et andet udtryk end den originale Apple skærm.

En Grade A+ skærm har oftest en anden type glas, som er hærdet i en mindre grad, en mere blålig tone i sin farvegengivelse og en lavere lysstyrke. Derudover forekommer det (oftest) på de nyere iPhones, at touch-følsomheden kan være en smule mindre sensitiv. Dog er dette ikke ensbetydende med at skærmen er dårligere end den originale, ligesom mange af vores kunder ikke selv kan se forskellen før de bliver gjort opmærksom på den. Men man skal naturligvis have for øje, at man ikke skal forvente at få den originale skærmoplevelse til den halve pris.

Tilbyder i lånetelefon ved reparation?

Nej, desværre tilbyder vi ikke lånetelefon ved reparation. Da en iPhones oftest er klar igen indenfor få timer, håber vi at abstinenserne bliver alt for store.

Kan jeg købe reservedele og værktøj hos jer?

Nej, vi sælger desværre ikke vores reservedele i løsvægt. Ligeledes tilbyder vi heller ikke salg af værktøj til at udføre reparationer af iPhones eller iPads.

Jeg ved ikke hvilke model min iPhone eller iPad er, hvordan kan jeg se det?

Alle Apple-enheder kan identificeres ud fra et modelnummer, som fremgår af bagsiden af enheden, SIM-kort porten eller i ‘Indstillinger’. Dette modelnummer kan herefter indtastes på vores hjemmeside, som så kan fortælle dig hvilken model du sidder med.

Identificer modelnummeret på din iPhone / iPad ➜ Find modelnummeret på din iPhone eller iPad ➜

Jeg har fundet en reparatør som er billigere, hvorfor er jeres priser så forskellige?

Det er selvfølgelig rigtigt, at man altid kan gå på prisjagt og finde sin reparation billigere end billig. Dog er det vigtigt at huske på, at du ikke alene kan sammenligne priser uden også at kigge på hvilken kvalitet af reservedele der bruges. Mange reparatører bruger nemlig betegnelserne OEM, Original Kvalitet, Semi-original, osv., men dette er altså IKKE originale reservedele og skal derfor ikke sammenlignes med vores reparationspriser.

Vi vil aldrig gå på kompromis med vores høje kvalitet eller gode håndværk, som er det vores kunder har været vant til siden vores indtræden i branchen i 2013.

Køber i brugte eller defekte iPhones og iPads?

Ja – vi køber både nye, brugte og defekte iPhones og iPads. Du kan altid se hvad vi vil give for netop dit produkt på vores hjemmeside.

Er du tilfreds med prisen vi vil give for dit produkt, udfylder du blot formularen med dine personlige oplysninger hvorefter du vil modtage en pakkelabel til fremsendelse af din enhed til os. Indenfor 1-2 hverdage efter modtagelse af din iPhone eller iPad vil du have betalingen direkte på din konto.

Sælg din iPhone eller iPad til os ➜

Sælger i iPhones og iPads?

Nej, desværre sælger vi hverken nye eller brugte iPhones eller iPads.

Back to Top